Wednesday, September 3, 2008

Megan and Ala-Megan

Now tell me if you agree with me....Don't they just look alike?


I could just bet that if I'm going to send this to a celeberity look-alike photo contest, I'd simply win. I can still remember when Lyra and I are still working together, I always tell her that whenever I see Megan Young on TV, she reminds me of her. And I'm pretty sure she likes it everytime I say that. ^_^ Anyway, tonight as I was checking out Lyra's avatar on yahoo, I searched for a picture of Megan as well, paste them together and thus this post. I simply wanted to share to my readers my thoughts on both ladies.
By the way, I created a poll "Do Megan and Lyra Look Alike?" for this post so do not forget to vote before you leave my site. ^_^ Cheers!!!

10 Comments:

  1. -mOlit- said...
    hala kambal?... hmmm ganahan pud si inday lyra!..weeehhh...

    I personally agree with yah :)
    DahlKittyCat said...
    agree jud ko kaayo...
    Anonymous said...
    thanks for agreeing girls..labaw na dyud na ganahan na si Lyra da...dapat naa dyud ko ani libre..hehehehe
    Anonymous said...
    hahahha agay agay naaa man diay ni libre thing ... puhon puhon maka tumba kog kahoy. kaon pakog lapok karon na mga panahona dai hehehe.. salamat dia ;) akong g post sakong blog pud ug daghan na nag visit saimong blog ka link nako :D
    bevs said...
    I agree claire! hmmmn.. ^_^ murag kambal..ganahan jud c lyra, nyahaha pareha keu cla og cheeks & eyes..ehehe
    Anonymous said...
    mas pareho sila ug smile...check out the smile...
    Anonymous said...
    hala oi maganahan man kau ko ana sa inyong mga comments hahahha.. cge nalng hinuon kog visit ani nga post ni claire hahahha
    Anonymous said...
    hasus, giganahan ug amaw...pangampanya pa kay 13 pa lang ang votes oy...gusto ko mudaghan..hehehe
    Anonymous said...
    hahaha naa man diay c meagan sa betty lafia noh hehehe...
    Anonymous said...
    mao man, kontrabida lang nuon sya ngadto...oo na ly, kamukha na lagi mo...hehehehe

Post a Comment